گوشی های گران قیمت سونی اریکسون وارد بازار می شود

«حسین پاینده» در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: گوشی های  T715 ، YARI ، AINO و IDOU که در لیست گوشی های گران قیمت و جدید سونی اریکسون قرار دارد بزودی روانه بازار تلفن همراه می شود.
وی افزود: کاهش واردات گوشی های سونی اریکسون توسط این شرکت  صحت ندارد و به موجب همین امر گوشی های گران قیمت سونی  اریکسون با گارانتی این شرکت وارد بازار می شود.
وی ادامه داد: با شرایط فعلی و به دلیل گستردگی قاچاق توان رقابت برای در اختیار گرفتن سهم بیشتری از این برند وجود ندارد.
پاینده افزود: با توجه به شرایط فعلی شرکت پارس کامتل بیشترین واردات خود را در زمینه گوشی‌های سونی اریکسون و  ال جی قرار داده است.
مدیرعامل شرکت پارس کامتل با اشاره به وضعیت فروش گوشی‌های گارانتی دار در سطح کشور گفت: هم اکنون فضایی برای فروش گوشی‌های گارانتی دار در فروشگاه‌های تلفن همراه وجود ندارد و به دلیل اختلاف قیمت گوشی‌های گارانتی دار و بدون گارانتی مردم تمایلی به خرید گوشی‌های گارانتی‌دار ندارند.
به گزارش موبنا، از سال 85 تعرفه واردات گوشی تلفن همراه از 4 به 60 درصد افزایش یافت و دو سال بعد به 25 درصد کاهش یافت. بالا بودن تعرفه این کالای مصرفی باعث شد بازار این کالا با 46 میلیون مشترک ایرانی در اختیار فعالان غیرقانونی قرار گیرد و بیشتر سهم این بازار توسط قاچاقچیان تامین شود.
به گفته دست اندرکاران و کارشناسان بازار گوشی تلفن همراه، اکنون حدود 95 درصد سهم بازار در اختیار واردکنندگان غیرقانونی قرار دارد.
129/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا