همچنان رکود در بازار تلفن همراه حکمفرماست

 “پدارم الیکایی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: کاهش قدرت خرید مردم ، لایه ندادن خدمات لازم از سوی شرکت های رایه دهنده گارانتی و عرضه گسترده گوشی های چینی قاچاق به قیمت ارزان  در بازار باعث شده مشتریان رغبتی نسبت به گوشی های گارنتی دار نداشته باشند.
وی افزود: با توجه به شرایط فوق که از اواخر سال گذشته آغاز شده ، بازار این کالای پرمصرف بی رونق تر از گذشته همیشه است.
وی ادامه داد: تعدیل قیمت گوشی های نیز به بهبود این بازار کمکی نکرد.
در همین حال مدیرعامل شرکت ارکان ارتباطات عرضه کننده رسمی گوشی های نوکیا در این باره گفت: در اختیار گرفتن بخش اعظم گوشی های قاچاق در این بازار پرهیاهو جایی برای واردات گوشی های گارانتی دار باقی نگذاشته است.
“محمود بهجت اردکانی ” افزود: استمرار کاهش قدرت خرید مردم از اواخر سال گذشته تا کنون باعث شده تا بازار این کالای ارتباطی بی رونق سپری شود.
همچنین مدیرعامل شرکت پارس کامتل معتقد است از اواخر سال گذشته تا کنون بازار تلفن همراه به دلیل کاهش چشمگیر تقاضا روزهای سردی را سپری کرده است. پیش بینی می شود این بی رونقی تا پایان سال ادامه یابد.
“حسین پاینده” افزود: گوشی هایی که در میانگین قیمت 50 تا 200 هزار تومان قرار دارند از میزان بیشترین تقاضا ی مشتریان برخوردار بودند.
بر اساس این گزارش تحلیلگران در خارج از ایران پیش بینی کردند بازار تلفن همراه تا پایان پاییز و اوایل زمستان با رشد همراه خواهد بود.
129/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا