معرفی گارانتی های اصلی ، شکایت کاربران را کاهش داد

“علی شربیانی” در گفت وگو با موبنا اظهار داشت: مدتی است بیشتر شرکت های قانونی اقدام به معرفی و گارانتی های اصلی و نمونه های تقلبی مشابه آن در بازار پرداخته اند.
وی افزود: به همین دلیل از پنج ماه گذشته تا کنون میزان آمار شکایات کاربران گوشی تلفن همراه به طور چشمگیری کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه بیشترین شکایات کاربران از گوشی های بدون گارانتی بود افزود: این نوع گوشی ها که توسط مبادی غیرقانونی روانه بازار می شود و فاقد هرگونه خدمات پس از فروش در بازار هستند.
شربیانی خاطرنشان کرد: تقلب هایی همچون تعویض گوشی های کارکرده با نمونه های آکبند، ارائه گوشی های تقلبی با برچسب های اصلی و غیره از جمله موارد شکایت کاربران از فروشندگان در بازارهای بزرگ این کالای ارتباطی در تهران است.
چندی پیش مسوول رسیدگی به شکایات مردمی در اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری اعلام کرد، فروشگاه های گوشی تلفن همراه که بیش از دو بار شاکی اختصاصی داشته باشند، طبق ماده 27 قانون نظام صنفی پلمپ می شود.
به گزارش موبنا، آخرین بررسی های بازار تلفن همراه حاکی است به دلیل رکود بازار تلفن همراه برخی از فروشندگان برای فروش و سود اقدام به تقلب در این بازار 46 میلیون مشترک ایرانی کرده اند.
129/15

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا