پرداخت اضافه دریافت آبونمان مشترکان ADSL در اکثر استان های کشور

صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا در مورد اضافه دریافت حق آبونمان سیم مسی از مشترکان سرویس ADSL برای مدت دوسال ، اظهار داشت: بخشی از این مبلغ مربوط به شرکت های مخابرات استانی بود که طبق صورتحساب های مشترکان به آن ها برگردانده شد. اما بخشی از آن که مربوط به شرکت های PAP می شد با هماهنگی این شرکت ها به زودی به مشترکان برگردانده می شود.
وی با تاکید بر اینکه در مورد این موضوع سازمان تنظیم مقررات ابلاغیه ای به شرکت مخابرات ایران مبنی بر پرداخت هزینه مازاد دریافت شده به شرکت های PAP داده است ، گفت: این مبالغ را شرکت مخابرات ایران به PAP ها ارائه می دهد و مشترکان از طریق این شرکت ها می توانند طلب خود را وصول کنند.
فیضی با تاکید بر اینکه در اغلب استان ها این موضوع حل شده و به اتمام رسیده است ، تصریح کرد: تنها در دو استان تهران و آذربایجان غربی صورتحساب ها ارائه نشده است که به زودی با همکاری PAP ها و مخابرات این مبالغ قابل برگشت خواهد بود.
به گزارش موبنا مصوبه کاهش آبونمان سیم مسی از سه هزار به هزار تومان در دهم تیرماه سال 86 از سوی سازمان تنظیم مقررات به شرکت مخابرات ایران ابلاغ شد. این شرکت  اول شهریورماه امسال این مصوبه را به شرکت های مخابرات استانی ابلاغ کرد و اجرای آن را در دستور کار قرارداد.
از آنجایی که این مصوبه متعلق به سال 86 بود ، مقرر شد اضافه دریافت این مبلغ به مشترکان اینترنت پرسرعت بازگردانده می شود.
با اجرای این مصوبه، قیمت نهایی اینترنت پرسرعت برای هر کاربرایرانی حدود 20 درصد کاهش یافت.
128/15

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا