همراه اول در 9 ماهه نخست امسال 200میلیارد تومان مالیات پرداخت کرد

“سیدمهدی میرسیدی” روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: فعالیت همراه اول به صورت مستقیم و غیرمستقیم منافع بسیاری را برای دولت دارد و این شرکت علاوه بر پرداخت
مالیات و عوارض، مبالغ مناسبی را بعنوان حق امتیاز به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، می پردازد.
وی افزود:شرکت ارتباطات سیار، امسال بعنوان اپراتور همراه اول مبلغ 688 میلیارد تومان حق امتیاز به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پرداخت کرده است.
میرسیدی با اشاره به خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران، گفت: هم اکنون شرکت ارتباطات سیار بطور غیرمستقیم و به واسطه مخابرات در بورس حضور دارد.
وی در مورد تاثیر خصوصی شدن در امور مالی شرکت ارتباطات سیار، گفت: خصوصی سازی موجب شده پرداخت های تکلیفی شرکت منتفی شود و مدیران فارغ از قوانین دولتی و وظایف حاکمیتی عمل کنند.
میرسیدی افزود: روند سوددهی شرکت ارتباطات سیار با خصوصی شدن بهتر شده است که این سود در زمینه توسعه کیفی و بهبود خدمات شرکت سرمایه گذاری مصرف خواهد شد.
وی ادامه داد: با واگذاری شرکت به بخش خصوصی، قوانین دست و پاگیر اداری حذف و بر چالاکی شرکت افزوده و روند سوددهی شرکت نیز بهتر می شود.
میرسیدی درمورد تغییر شیوه های مالی شرکت، گفت: از مدت ها قبل زمینه های خصوصی سازی آماده شده و فرآیند سوددهی شرکت متاثر از افزایش تعداد مشترکین در دو حوزه دائمی و اعتباری، برقرار شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا