ارتباطات

مرکز 118 به 9 میلیون تماس پاسخ داد

 محمد خجسته نیا در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: در حدود520 اپراتور در شیفت صبح و 350 اپراتوردرشیفت عصر دراین مرکز فعالند.
وی با بیان اینکه اوج تماس های گرفته شده با این مرکزبین ساعات 9 تا 12 صورت می گیرد، اظهار داشت:  بخشی از تقاضا ها در این ساعات بی پاسخ می ماند.
وی با اشاره به اینکه افزایش تعداد اپراتورها برای پاسخگویی به تماس متقاضیان از برنامه های شرکت مخابرات استان تهران است ، افزود:  برای پاسخگویی مطلوب باید حدود20 درصد تعداد اپراتور های این مرکز افزایش یابد.
117/161

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا