با فوتواسکن خاطرات قدیمی خود را زنده نگه دارید

موبنا – اپلیکیشن «فتواسکن» همانطور که پیش‌تر عنوان شد توسط کمپانی بزرگ گوگل طراحی و توسعه داده شده و به طور مشخص در تاریخ ۱۵ نوامبر سال جاری (سال ۲۰۱۶) برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌اواس، به صورت رایگان در هر دو مارکت پلی استور و اپ استور عرضه شده است.

در واقع تمایل افراد به نگهداری و محافظت از عکس‌های قدیمی ایده اولیه توسعه چنین اپلیکیشن‌هایی بوده، عکس‌هایی که اگر به نسخه‌ای دیجیتال تبدیل نشوند، ممکن است برای همیشه فراموش شوند و در آلبوم‌هایی که دیگر کسی به سراغ آن‌ها نمی‌رود پوسیده شوند و از بین بروند.

برخلاف سایر اپلیکیشن‌های اسکن عکس که پیش از این عرضه شده بودند و کار با آن‌ها کمی سخت و پیچیده به نظر می‌رسید و ممکن بود نتیجه‌ی دلخواه شما را برایتان فراهم نکند، اپلیکیشن Photo Scan به راحتی هرچه تمام‌تر و با کیفیتی فوق‌العاده این امکان را برای شما فراهم کرده تا بدون دغدغه نسبت به انجام اسکن تصاویر چاپ شده‌تان اقدام کنید.

روش کار با فتواسکن بسیار ساده و رابط کاربری آن هم به طرز فوق‌العاده‌ای ساده و کاربر پسند طراحی شده است

به طور خلاصه: شما میبایست وارد اپلیکیشن شده، دوربین گوشی خود را به سمت عکس یا مدرکی که می‌خواهید از آن نمونه دیجیتالی تهیه کنید گرفته تا دوربین، سوژه مورد نظر شما را اسکن و در کمتر از چند دقیقه خروجی معمول عکس‌های دیجیتالی را در اختیار شما قرار دهد.

جالب است بدانید که اپلیکیشن به صورت خودکار با توجه به شرایط هر عکس، دایره‌هایی را روی عکس به شما نمایش می‌دهد، این دایره‌ها، راهنمای شما برای تهیه نمونه بهتر از سوژه خود برای شما در نظر گرفته شده است.

اگر توضیح داده شده برایتان کفایت نمی‌کند، کافی است ویدیویی را که در اختیار شما گذاشته‌ایم ببینید. تنها با یک بار دیدن متوجه روش کار با آن خواهید شد.

با فوتواسکن خاطرات قدیمی خود را زنده نگه داریدو اما چند نکته؛ 

•     با استفاده از این برنامه رایگان  دیگر لازم نیست که از عکس‌های چاپ شده‌ی خود عکس بگیرید یا آن‌ها را با دستگاه اسکنر اسکن کنید چرا که فتواسکن گوگل میتواند با تنها چند کلیک بالاترین کیفیت را از عکس‌های شما در اختیارتان قرار دهد.

•     Photo Scan حاشیه‌ی عکس را به صورت خودکار تشخیص می‌دهد و دیگر نیازی به بریدن حاشیه عکس‌های خود نخواهید بود.

•     این اپلیکیشن با در نظر گرفتن مشخصه‌های عکس‌های پرسپکتیو به صورت خودکار باعث می‌شود عکس قدیمی‌ای که دارای برآمدگی‌هایی بر روی سطح آن است را صاف و سالم اسکن و در اختیار شما قرار دهد.

•     کار با این اپلیکیشن بسیار ساده و سریع در نظر گرفته شده و شما برای استفاده از آن نیازی به دانستن دانش عکاسی یا دانش تخصصی دیگری نخواهید داشت.

•     شما می‌توانید عکس‌های اسکن شده‌ی خود را با یکی دیگر از اپلیکیشن رایگان گوگل موسوم به Google Photos  ذخیره کرده و از آن‌ها نسخه پشتیبان تهیه کنید تا قابل جستجو و دسته‌بندی باشند. همچنین شما می‌توانید عکس دلخواه خود را از طریق یک لینک اختصاصی با دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید.

از موفقیت‌های این برنامه میتوان به میزان استقبال مردم از آن اشاره کرد، تا به حال بیش از هزار نفر اولین نسخه این برنامه یا شماره نسخه ۱ را دانلود کرده‌اند و امتیازی که برای آن در نظر گرفته‌اند ۴.۳ از ۵ امتیاز بوده است.

گرچه به نظر می‌رسد هنوز این اپلیکیشن راهی طولانی برای ارتقا و رفع مشکلات خود دارد ولی این میزان دانلود و استقبال مردمی که از آن صورت گرفته یک شروع قوی برای Photo Scan به شمار می‌رود.

این برنامه فوق‌العاده تحت عنوان PhotoScan هم اکنون برای هر دو پلتفرم مبتنی بر سیستم عامل iOS و Android به صورت رایگان در دسترس شما است و شما میتوانید از آن نهایت استفاده را ببرید.

اپ‌استور کافه‌بازار مایکت
  • با فوتواسکن خاطرات قدیمی خود را زنده نگه دارید
  • با فوتواسکن خاطرات قدیمی خود را زنده نگه دارید
  • با فوتواسکن خاطرات قدیمی خود را زنده نگه دارید
  • با فوتواسکن خاطرات قدیمی خود را زنده نگه دارید
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا