ارائه خدمات رسمی به محصولات اپل و مایکروسافت
موبنا – به گزارش موبنا، امیرمیثم گیاهی با بیان این مطلب افزود: آروند در حال حاضر با بیش از ۱۰۰ نمایندگی فروش در سراسر کشور و همچنین ۷ مرکز خدمات پس از فروش در مراکز استان ها به مشتریان خدمت رسانی می کنند.
با توجه به نبود هیچ نماینده رسمی در مورد برندهای اپل و مایکروسافت در ایران،تعداد محدودی از شرکتهای داخلی مجوز واردات و خدمات پس از فروش این محصولات را دارند.
وی یادآور شد: به منظور ارایه خدمات بهتر و سریعتر به مشتریان ، با برنامه ریزی های صورت گرفته درصدد افزایش مراکز فروش و خدمات پس از فروش در اقصی نفاط کشور هستیم.
وی همچنین از ارائه ضمانت نامه سبز و ضمانت تکمیلی طلایی ۱۸ ماهه به محصولات اپل و مایکروسافت توسط شرکت آروند اشاره کرد و گفت: ضمانت طلایی شامل ارائه خدمات تکمیلی و پوشش حوادث فیزیکی به دارندگان این محصولات است.
وی گفت: هیچ شرکتی در دنیا تمام خسارات و حوادث وارده به دستگاههای خود را تحت پوشش ضمانت و گارانتی قرار نمیدهد. در واقع حوادث پیش آمده توسط فرد شامل خدمات گارانتی و وارانتی نیست و خریداران برای اطمینان خاطر کامل، نیازمند عقد قراردادهای مکمل تحت عنوان ضمانت تکمیلی هستند.
امیرمیثم گیاهی تاکید کرد: تفاوت اصلی ضمانت نامه تکمیلی طلایی با ضمانت نامه سبز آروند در این است که ضمانت تکمیلی طلایی، علاوه بر مشکلات احتمالی دستگاه، تمام حوادث وارده توسط فرد را از جمله آبخوردگی ،شکستگی و نوسات برق هم تحت پوشش خود قرار میدهد.
مدیر عامل شرکت آروند اظهارداشت: مشتریان می توانند محصولات اپل و محصولات سرفیس مایکروسافت که قانونی هستند و از مراکز رسمی خریداری نموده اند را حداکثر تا ۷۲ ساعت بعد از خرید با ارائه فاکتور خرید و کارت گارانتی، تحت پوشش کامل ضمانت تکمیلی طلایی آروند قرار دهند.
امیر میثم گیاهی در خصوص مشکلات کالاهای بدون گارانتی برای خریداران نیز گفت: کالاهای بدون گارانتی یا با گارانتی غیر مجاز درعمل دست مشتری را در پوست گردو قرار میدهد و در زمان بروز مشکل برای دستگاه و مراجعه مشتری به واحد گارانتی با بهانه های متعددی رو به رو میشوند و هیچگونه سرویس و خدماتی دریافت نخواهند نمود که ضرر چشمگیری برای مشتریان بدنبال خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت آروند تاکید کرد: اهمیت موضوع گارانتی در بازارهای دیجیتال به خصوص در صنف رایانه و تلفن همراه نسبت به سالهای گذشته نقش پررنگ تری از دید مشتری به خود گرفته و اغلب خریداران کالاهای گران قیمت درصدد خریداری اجناس با گارانتی معتبر هستند.
به گفته وی در بازار IT وICT شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش با ممیزی و بازرسی های مستمر سازمانها و نهادهای ذیصلاح به سطح مطلوب تری در زمینه گارانتی دست یافتهاند که با ارائه خدمات مناسب به خریداران موجب اعتبار بخشی به گارانتی در این بازار خواهند شد.