دکتر صفری: لزوم دانش افزایی و ارتقای مهارت در بین نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر صفری با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در مخابرات اضافه کرد: با وجود نیروهای متخصص در شرکت مخابرات ایران و با آموزش های دوره ای و تخصصی، می توانیم همواره سرمایه انسانی شرکت را در اوج نگه داریم.
وی افزود: با احترام متقابل و توجه به نیازهای آنها می توان نیروهایی با انگیزه و پایبند به سیستم داشت. همچنین بر آموزش نیروهای انسانی اصرار می ورزم و معتقدم وظیفه مدیران، دانش افزایی و ارتقای مهارت در بین نیروی انسانی است.
دکتر صفری با اشاره به نقش نظارتی هیات مدیره و سیاست گذاری آن گفت: تامین نیازمندی ها و ابزاری که مدیرعامل در جهت رسیدن به اهداف نیاز دارد، باعث بالا رفتن راندمان کار و سرعت آن می شود. بعد نظارتی هیئت مدیره در کنار مدیرعامل باید مداوم باشد و نظارت و بازرسی را در جهت بهینه سازی باید همیشه و به صورت دوره ای داشته باشیم.
وی افزود: در هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران از همه طرح هایی که راندمان شرکت را به عنوان یک بنگاه اقتصادی بالا می برد استقبال می کنیم؛ مدیران شرکت همیشه از ایده، نظر و طرح های سازنده بهره خواهند برد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا