ارتباطات

قدردانی مهندس صدری از اداره کل روابط عمومی به دلیل ثبت برند مخابرات

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری حفظ اعتبار و هویت برند شرکت را وظیفه تک‌تک کارکنان شرکت عنوان کرد و افزود: هویت، پایداری و ارتقای هر برند به جایگاه سازی و تلاش پیوسته به‌منظور حفظ اعتبار آن بستگی دارد و تمام کارکنان به‌عنوان وارثان این هویت ارزشمند، همواره باید امانت‌دار و ارتقادهنده جایگاه برند شرکت مخابرات ایران باشند.

 

قدردانی مهندس صدری از اداره کل روابط عمومی به دلیل ثبت برند مخابرات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه ثبت برند و در اختیار گرفتن مالکیت معنوی نشان شرکت یکی از مهم‌ترین شاخص‌های حفظ و تقویت برند شرکت است، افزود: هدف از برند سازی و تقویت هویت برند، ایجاد وفاداری مشتری، ترغیب خریداران به دریافت سرویس‌های شرکت و افزایش ارتباطات عاطفی با مشتریان است.
مهندس سید مجید صدری با اشاره به تأثیر وجود یک برند قوی در ارائه تصویری باکیفیت و متمایز از رقبا، از مجموعه روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران به دلیل تلاش برای ثبت برند و دریافت گواهینامه ثبت علامت شرکت مخابرات ایران تشکر و قدردانی نمود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا