معرفی و دانلود بازی اکشن The Elder Scrolls: Blades

معرفی و دانلود بازی اکشن The Elder Scrolls: Blades

کمتر گیمری است که تاکنون اسم سری محبوب Elder Scrolls را نشنیده باشد ، از این سری محبوب تاکنون نسخه های گوناگونی برای پلتفرم های مختلف منتشر گردیده است که هر کدام از آن ها با موفقیت چشمگیری همراه بوده اند.

مجله آنلاین موبنا – یکی از نسخه های این سری که برای گوشی ها عرضه گردیده است و مدت زمان زیادی از عرضه آن نگذشته است ، The Elder Scrolls: Blades نام دارد که تاکنون بیش از 100 هزار بار در پلی استور دانلود گردیده است و مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

The Elder Scrolls: Blades
The Elder Scrolls: Blades

سازندگان در توضیح داستان این بازی اکشن آورده اند که شما پس از تبعید از سرزمینتان به آن باز می گردید ولی شهر خود را یک شهر ویران شده می یابید و حال بایستی عزم خود را جزم کنید تا شهر خود را بازسازی نمایید. گیم پلی بازی بدین صورت می باشد که شما بصورت اول شخص در نقش شخصیت اصلی بازی قرار می گیرید و بایستی با شمشیر خود به جنگ دشمنان گوناگونتان بروید. در این بازی شما بایستی از میان کاراکترهای مختلف یکی را برای خود انتخاب نمایید و سپس از میان طیف گسترده ای از سلاح ها ، قهرمان خود را تجهیز نمایید و به مبارزه با دشمنانتان بشتابید.

The Elder Scrolls: Blades
The Elder Scrolls: Blades

به طور کلی مموریت های شما در این بازی شامل مبارزه با دشمنان ، ماجراجویی در شهرها و سیاهچاله ها و در نهایت بازسازی شهرتان و رساندن آن به شکوه سابقش می باشد. بازی دارای گرافیک hd خیره کننده ای می باشد که کوچکترین جزئیات را در محیط برای شما به تصویر کشانده است و از این حیث بایستی سازندگان بازی را مورد تحسین قرار داد. همچنین صداگذاری ها و موسیقی بازی نیز از نقاط قوت آن می باشد که فضای بازی را برای شما جذاب تر کرده است.

تصاویر بازی The Elder Scrolls: Blades :

دانلود بازی The Elder Scrolls: Blades :

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

 منبع: اندروید زوم