دانلود بازی Asphalt 9 : Legends v1.5.4a آسفالت 9 اندروید

مجله آنلاین موبنا – یکی از ویژگی‌های Asphalt 9: Legends، فهرست فوق‌العاده‌ای از عالی‌ترین ماشین‌ها است که مشابه آن را در هیچ بازی دیگری ندیده‌اید، ماشین‌هایی از مشهورترین کمپانی‌های خودروساز مثل فراری، پورش، لامبورگینی و دبلیو موتورز. این امکان وجود دارد که ماشین رویایی خود را که از ابتدای بازی آزاد و رایگان است، انتخاب کنید و در مکان‌هایی تماشایی و بی‌نظیر با ماشین‌های رقیب از سرتاسر جهان مسابقه بدهید، مسیر را به سرعت طی کنید و محدودیت‌ها را پشت سر بگذارید تا تبدیل به یک راننده‌ی افسانه‌ای شوید.

تجربه‌ی یک بازی کنسولی در دستانتان

آسفالت 9 شما را به اعماق یکی از هیجانی‌ترین بازی‌های مسابقه‌‌ای می‌برد. جایی که جزئیات ماشین‌ها با دقت بسیار بالا و کاملاً واقعی هستند و استفاده از تکنیک‌های جالب HDR، افکت‌های گرافیکی در ابعاد کوچک، تصاویر و صداهای خیره‌کننده، هر مسابقه‌ را تبدیل به یک فیلم مسابقه‌ای واقعی کرده است.

دانلود بازی آسفالت 9 اندروید با دیتا

معتبرترین ماشین‌ها

بیشتر ماشین‌ها از بین 50 خودرو بسیار سریع جهان و با دقت زیادی بر مبنای متدهای زیبایی و بالاترین عملکردها در رانندگی انتخاب شده‌اند تا بهترین ماشین‌ها را در بین همه‌ی نسخه‌های قبلی بازی آسفالت، در اختیار داشته باشید.

امکان شخصی‌سازی با چند اشاره انگشت

با ویرایشگر جدید خودرو در آسفالت 9 می‌توانید رنگ دقیق و جنس بدنه‌ی ماشین خود را تعریف کنید. همچنین با انتخاب رنگ برای رینگ ماشین، در مسیر مسابقه خاص و متمایز به نظر خواهید آمد.

انفجاری برای جذابیت مسابقه

در آسفالت 9 با شارژ نیترو و استفاده از آن می‌توانید به بالاترین سرعت ممکن برسید. همچنین با دو بار ضربه زدن روی ترمز می‌توانید ترمز دستی بکشید و علاوه بر شنید صدای ترمز، دور 360 درجه بزنید.

افسانه‌ی خیابان‌ها شوید

در حالت Career می توانید در خیابان‌ها سفر کنید و 60 فصل و 800 مسابقه را پشت سر بگذارید. در حالت Multiplayer نیز می‌توانید با 7 بازیکن از هر جای جهان  مسابقه دهید و تبدیل به یک بازیکن افسانه‌ای در آسفالت شوید.

بالاترین میزان کنترل در مسابقه

استفاده از طرح نوآورانه TouchDrive، سبکی جدید برای رانندگی ایجاد کرده که هدایت ماشین را آسان می‌سازد تا بتوانید ذهن و تمرکز بیشتری روی جذابیت‌های مسابقه و سرعت بالاتر بگذارید.

تشکیل تیم قدرتمند

برای اولین بار در بازی‌های آسفالت، این امکان فراهم شده که یک اجتماع آنلاین از راننده‌های دلخواه و دوستانتان را با ویژگی‌های یک باشگاه تشکیل دهید. با همکاری دوستانتان بهترین مسابقه‌ها را پشت سر می‌گذارید و علاوه بر به دست آوردن جوایز مسابقه، رتبه‌ی خود را در باشگاه بزرگان مولتی‌پلیر ارتقاء می‌دهید.

به طور کلی آسفالت 9 را می‌توان برترین بازی برای هواداران بازی‌های رایگان، ماشین‌های مسابقه‌ای، رانندگی سرعتی، رانندگی در ترافیک و رقابیت موتورهای سنگین نامید.

تصاویر محیط بازی آسفالت 9:

تغییرات نسخه جدید:

  • 10 مرحله جدید در حوزه دریای کارائیب شامل ساحل، کوه، جنگل های بارانی و…
  • 2 قابلیت ارتقای جدید برای لامبورگینی اونتادور J و مرسدس بنز مک لارن SLR

آموزش نصب بازی با دیتا:

  1. فایل apk اصلی را نصب کنید.
  2. فایل دیتا را از حالت زیپ خارج کنید.
  3. فایل  com.gameloft.android.ANMP.GloftA9HM را در مسیر Android/Obb قرا دهید.
  4. بازی را اجرا کنید.

دانلود آخرین نسخه بازی آسفالت 2019 (بروزرسانی اردیبشهت 98 نسخه 1.5.4a) :

دانلود بازی Asphalt 9 : Legends v1.5.4a آسفالت 9 اندروید

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا