با این چند روش به صورت حضوری و آنلاین درآمدزایی کنید

افتالموسکوپ مستقیم

افتالموسکوپ مستقیم یکی از تجهیزات پزشکی است که وسیله ای است بسیار کاربردی بوده که از جمله لوازم پزشکی ضروری است که وجود آن در تمامی مطب های پزشکی، چه پزشکان عمومی و چه متخصصان رشته های مختلف ضروری می باشد.

افتالموسکوپ مستقیم تهران، مشهد، اصفهان از جمله مراکزی از این مجموعه هستند که در زمینه فروش مستقیم این دستگاه و سایر تجهیزات پزشکی، بسیار موفق عمل نموده اند. در ادامه در مورد این ابزار پزشکی و راه های خرید و فروش آن بیشتر آشنا خواهید شد. پس با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

یکی از تجهیزات پزشکی که برای معاینه ی چشم های بیماران در هر مطب پزشکی باید وجود داشته باشد، افتالموسکوپ ها هستند.

افتالموسکوپ ها در انواع بسیار مختلفی تولید شده اند و با پیشرفت های علمی در زمینه ی مهندسی پزشکی و ساخت تجهیزات پزشکی هر روزه انواع جدیدتری از آن ها به بازار عرضه می شود.

با این چند روش به صورت حضوری و آنلاین درآمدزایی کنید

افتالموسکوپ دیجیتال

قطعا تا به امروز برای معاینه گوشهای خود به پزشک مراجعه کرده اید و به وسیله افتالموسکوپ دیجیتال مورد معاینه قرار گرفته اید که باید بدانیم تغییرات سطح چشم گویای بسیاری از بیماریهای بدن است.

که در صورت تشخیص صحیح و به موقع این پارامتر می توان از پیشرفت هرچه بیشتر بیماری جلوگیری کرد، به همین دلیل دستگاه افتالموسکوپ از اهمیت ویژه ای در تشخیص بیماریها برخوردار است.

این دستگاه کاربردهای متعددی دارد که با استفاده از آن و معاینه چشم بیمار می توان به اطلاعات و نکاتی در خصوص حال عمومی بدن دست یافت، از جمله اختلالات و بیماریهایی که می توان با استفاده از دستگاه افتالموسکوپ مشاهده کرد می توان تومورهای مغزی، رتینوپاتی دیابتی، افزایش فشارخون، تغییر در عروق مغز، بیماریهای قلبی و عروقی و افزایش فشار داخل جمجمه اشره کرد.

با این چند روش به صورت حضوری و آنلاین درآمدزایی کنید

اتوسکوپ دیجیتال

دستگاه اتوسکوپ دیجیتال نقش مهمی در تشخیص بیماریهای گوش مانند اوتیت دارد که شاید برایتان سوالی پیش آید که اتوسکوپ دیجیتال چیست و چه کاربردهایی دارد؟ اگر اندکی صبور باشید متوجه این سوالات می شوید و با دانش و آگاهی کافی در مورد این محصول می توانید خریدی مناسب و ایده آل داشته باشید.

استفاده از این محصول مانند گوشی پزشکی کار هر کسی نیست و لازم است تا فردی که آن را مورد استفاده قرار می دهد توانایی کار کردن با دستگاه را داشته باشد و یا سر رشته لازم در مورد نحوه کار با آن را دارا باشد اصولا از این محصول پزشکان و پرستاران برای معاینه بیماران خود استفاده می کنند.

جالب است بدانید که محصول فوق را می توانید در انواع و قیمتهای گوناگون با توجه به برند و کیفیت آن تهیه و خریداری نمایید. پزشکان به راحتی می توانند با استفاده از این دستگاه مشکلات گوش را تشخیص دهند.

برخی وقتها در افراد مسن پیش می آید که قدرت شنواییشان کم شده باشد از این رو به پزشک مربوطه مراجعه می کنند و پزشکان با استفاده از این دستگاه گوش آنها را مورد معاینه قرار می دهند و مشاهده می کنند که جرم بسیار زیادی بر روی پرده گوش است.

که باعث شنوایایی کم آنها شده است. این دستگاه را می توانید در انواع متفاوتی در بازار پیدا کنید که این موضوع کاملا بسته به مصرف شما و بودجه ای که در نظر دارید داشته است.

با این چند روش به صورت حضوری و آنلاین درآمدزایی کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا