با این ترفند شغلم را پر درآمد کردم

صابون تریاک

از آنجا که امکانات حمام هتل مثل صابون تریاک در عطر، اندازه و شکلهای مختلف است، انتخاب مجموعه مناسب برای مهمان خانه و هتل شما می تواند تا حدودی سخت و چالش برانگیز باشد بنابراین انتخاب صحیح این امکان را به وجود می آورد که مهمانان احساس آرامش و راحتی کنند و بتوانند در هتل شما آرامش و راحتی را تجربه کنند.

برای اینکه میهمانان خود را با امکانات رفاهی با کیفیت تری که از سر تا پا آنها را نوازش می‌کند فراهم کنید، گزینه‌های متنوعی در بخش‌های یکبار مصرف موجود است که می توانید برای پیشخوان حمام، سینیهای وسایل رفاهی یا میزهای خواب مناسب است، انتخاب کنید.

می توانید بسته امکانات خود را با چندین محصول مکمل زیر تکمیل کنید تا بهترین تجربه را به مهمانان خود هدیه دهید:

شامپو مخصوص مو سر چربی و ذرات پوستی را که در موها جمع می شوند، از بین می برند.

 نرم کننده ها موها را مرطوب، محافظت و بازسازی و نرم می کنند.

با این ترفند شغلم را پر درآمد کردم

صابون تریاک اصل

اگر از آن دسته افرادی هستید که سلامت مو و پوستتان برایتان اهمیت دارد، قیمت کرم و صابون تریاک اصل نیز برایتان مهم خواهد بود. ما به شما کمک می کنیم تا این محصول را با قیمت بسیار مناسب تهیه کرده و استفاده کنید. این محصول به علت اینکه تولید ایران می باشند، دارای کیفیت بالایی هستند.

کرم و صابون تریاک در کنار کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی هم دارد و همین امر باعث شده تا مشتریان زیادی خواهان خرید این محصول باشند. از ویژگی های این محصول می توان به سازگاری بالای آن با پوست ایرانی اشاره کرد و همچنین این صابون با استفاده از مواد طبیعی و گیاهی و با فرمول ضد حساسیت در ترکیبات خود تولید می شود.

در توضیح خواص صابون تریاک نی نی سایت کاملا به این مطلب پرداخته است. صابون تریاک مناسب پوست های ضعیف و آسیب دیده با حجم های مختلف، یک صابون مغذی و ترمیم کننده می باشد.

با این ترفند شغلم را پر درآمد کردم

صابون لوکس

انواع صابونها: صابون لوکس تجاری از روغن نارگیل و چربیهایی با قیمت پایین جهت به وجود آمدن کف، تولید می شوند.

صابون جامد با استفاده از اسیدهای چرب اشباع شده و ترکیبی از سدیم ساخته شده است.

صابونهای لوکس نوع  دیگری از صابون ها می باشد که به نام کاستیل معروف است و در تهیه ی آن از روغن زیتون استفاده می نمایند.

صابونهای نرم دارای ساختاری متمایل به مایع می باشند و از پتاسیم و مولکولهای چرب تولید شده است.

صابونهای اصلاح معمولا برای آقایان جهت اصلاح صورت کاربرد دارد و از پتاسیم و سدیم اسید درساخت آن استفاده می شود و همچنین دارای املاح طبیعی می باشد.

صابونها به دو دسته‌ی کلی صنعتی و ارگانیک تقسیم می شوند.

صابونهای صنعتی از مواد مصنوعی و افزودنی، رنگ و اسانسهای شیمیایی تولید شده اند، از این رو برای خرید صابون معمولا افراد گونه های ارگانیک را انتخاب می نمایند زیرا صابونهای ارگانیک از مواد طبیعی و ارگانیک و روغنهای درمانی و گلیسیرین که خاصیت نرم کنندگی دارد، توسط دست ساخته می شوند و از همین رو اکثر مشتریان برای پوست های حساس خود از این محصول خریداری می نمایند.

با این ترفند شغلم را پر درآمد کردم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا