با بنتونیت در بازار رقابت برد شیرینی را به دست آوردم

لذا من از این طریق توانستم در حوزه کاری بنتونیت بسیار خوش بدرخشم و ثروت آفرین شوم. در ادامه با این محصول بهتر آشنا می شوید.

بنتونیت غذایی

بنتونیت غذایی را می توان از مراکز فروش معتبر به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری کرد. کارهایی مانند شفاف کردن مایعات و همینطور تصفیه کردن آب، جزء کاربرد های آن هستند. این ماده غذایی به عنوان بی رنگ کننده هم مورد استفاده قرار می گیرد و رنگ بر است. یکی از مشخصاتی که بنتونیت غذایی دارد، تولید کردن گل حفاری می باشد. ویژگی دیگر این ماده، این است که می توان با استفاده از آن، ماسک ریخته گری را تولید کرد. تهیه کردن سم‌ های کشاورزی و همینطور حیوانی هم، ویژگی مهم دیگر این محصول است.

با بنتونیت در بازار رقابت برد شیرینی را به دست آوردم

بنتونیت شمع

لازم به ذکر است که محصول بنتونیت شمع از ریزش دیواره ها جلوگیری می نماید و دارای کارایی عالی است و آن را به صراحت می توان از محصولات باکیفیت دانست که از آن دوغاب تهیه می نمایند و دیواره ها را با آن سامان می دهند. از مشخصات اصلی بنتونیت شمع در درجه اول می توان به کیفیت عالی آن اشاره کرد که به شکل های مختلف تولید می شود. این محصول اغلب به رنگ روشن مایل یه خاکستری تولید می شود و از آن به شکل های مختلف در محکم سازی دیوارها استفاده می شود و از سدیم، کلسیم، پتاسیم و آلومینیوم تشکیل شده است.

با بنتونیت در بازار رقابت برد شیرینی را به دست آوردم

بنتونیت صادراتی

انواع بنتونیت صادراتی که عمدتا از دو نوع سدیمی و کلسیمی هستند اما نوع پتاسمی آن نیز وجود دارد. البته کشور ما بیشتر قادر به صادرات بنتونیت سدیمی می باشد. این محصول کاربردهای فراوانی دارد و صادرات بنتونیت به خاطر مرغوبیت آن به کشورهای زیادی انجام می شود. بنتونیت صادراتی اکثرا به صورت خام صادر می شود. خاستگاه و معادن بنتونیت اکثرا در خراسان جنوبی واقع شده است و این محصول به صورت ریز دانه های خاک رس بهره برداری می شود. بنتونیت انواع گوناگونی دارد که هر کدام کاربرد ویژه خود را دارند، مثل بنتونیت های کلسیمی که در تصفیه نمک کاربرد دارد.

با بنتونیت در بازار رقابت برد شیرینی را به دست آوردم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا