دولت عراق سیمکارت های ثبت نشده را قطع می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  شرکت عراقی “آسیا سل” (Asiacell) از جمله شرکت های اپراتوری تلفن همراه عراق درپی فرمان دولت عراق اعلام کرد 500 هزار خط موبایل سیمکارت های ثبت نشده را قطع می کند.
این اقدام به منظور تشویق شهروندان عراقی برای ثبت خطوط تلفن های همراه طبق قانون و حمایت از اهداف دولت عراق به منظور اطمینان حاصل کردن از اینکه خطوط تلفن همراه به عامل برهم زدن امنیت شهروندان و ایجاد ناآرامی در این کشور تبدیل نخواهند شد ، صورت می گیرد.
تروریست ها از تلفن همراه برای شناسایی و همچنین انجام انفجارهایی که از راه دور کنترل می شوند ، استفاده می کنند.
نتایج مثبت این فراخوان خیلی زود ظاهر شد  و 400 هزار شهروند عراقی برای ثبت قانونی سیمکارت هایشان اقدام کردند و شرکت آسیاسل نیز بلافاصله سیمکارت های یاد شده را مجددا فعال کرد.
” دیار احمد ” مدیر عامل شرکت آسیاسل گفت این شرکت به اهمیت فعالیت قانونمند واعمال سیاست های قانونی واقف است و همزمان از طریق ارتباط با دولت و دریافت راهکارهای قانونی ،  رضایت کاربران را در امر سرویس دهی و خدمات رسانی  نیز مد نظر دارد.
براساس اعلام تحلیلگران  ” موبایل ورلد” (Mobile World) ، شرکت آسیا سل تا پایان فصل اول سال 2009 میلادی ،  6 میلیون و 860 هزار کاربر داشت.
131

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا