تنها به 0.5 درصد از 9 میلیون تماس در دو روز تعطیل پاسخ داده شد

عباس ابوالقاسمی آزاد – مدیر کل خدمات شرکت مخابرات استان تهران ـ در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: مردم به دلیل تعطیلی ادارات و مراکز دولتی به دلیل آلودگی هوا در روزهای 16 و 17 تیرماه و تماس‌های مکرر شهروندان برای پرسش تعطیلی مدارس، وضعیت جاده‌ها و پروازها و نیز فرهنگ اشتباه مردم در نوع تماس با 118 به این معنا که بعد از شنیدن بوق اشغال بارها این شماره را تکرار می‌کنند، این دو روز تصور کردند که 118 قطع شده است در صورتی که از نظر فنی هیچ مشکلی وجود نداشت.
او خاطرنشان کرد: بنا به قرارداد و قانون کار در مرکز 118 در روزهای تعطیل درصدی از اپراتورهای آن کاهش می‌یابد که دلیل آن هم کاهش معمول تعداد تماس‌ها در روزهای تعطیل با 118 است. آنچنانکه طبق آمار بیش‌ترین تماس در طول هفته شنبه‌ها با آمار 900 هزار تماس است که تا پایان هفته مسیر نزولی را طی کرده و در انتها به 700 هزار تماس می‌رسد.
آزاد با بیان اینکه از پنج‌شنبه هفته گذشته (18 تیرماه) روند پاسخگویی و تماس‌ها با 118 به شکل عادی خود برگشته است درباره ساعات پیک تماس با مرکز 118 خاطرنشان کرد: هر روز بین ساعات 10:30 تا 13:30 و همچنین یک ساعت در غروب اوج تماس‌ها با 118 است.  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا