تجهيز 300 دفتر خدمات ارتباطي به دستگاههاي آزمايش سيمكارت سوخته
محمد آبايي در گفتوگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين كه در حال حاضر امكان آزمايش و تست سيمكارتهايي كه به دلايل فني آسيبديدگي و يا پر شدن ظرفيت تماس ميسوزند، در استانها فقط در مراكز استان و در تهران فقط در ادارات دولتي فراهم است، اظهار كرد: اين روزها شاهد افزايش تعداد سيمكارتهاي سوخته هستيم كه خود به خود ميسوزند و دليل آن ممكن است به دليل اشكالات موجود در خود سيمكارت، كيفيت نامناسب چيپ و يا پر شدن كنتر آن باشد.
وي افزود: مشتركان بايد براي آزمايش و تست سيمكارتهاي سوختهي خود به اين مراكز مراجعه كنند؛ در صورتي كه مشكل مربوط به تامين كننده سرويس و شركت ارتباطات سيار باشد بدون اخذ هزينه و به صورت رايگان كار تعويض سيمكارتها انجام ميشود.
مدير كل بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات شركت ارتباطات سيار ايران در پايان با بيان اين كه هم اكنون كليه دفاتر دولتي سراسر كشور امكان ارايه خدمات اشاره شده را دارند ابراز كرد: به دليل اين كه دستگاههاي تست سيمكارت قيمت زيادي ندارند، تست سيمكارتها به دفاتر بخش خصوصي گسترش يافته و به آنها نيز آموزش لازم نيز داده مي شوند