ارتباطات

افزايش پرونده هاي تخلف در هفته گذشته از 14 ميليارد ريال فراتر رفت

به گزارش خبرگزاري موبنا به نقل از روابط عمومي سازمان حمايت از حقوق مصرف کنندگان و توليد کنندگان،” در راستاي تنظيم بازار و تشديد برخورد با واحد هاي اقتصادي متخلف و تسريع در رسيدگي به شکايت هاي  شهروندان ، بازرسان سازمان هاي بازرگاني در سراسر کشور طي هفته گذشته ، در پي نظارت بر نحوه عملکرد عرضه کنندگان کالا ها و خدمات ، بيش از 88 هزار واحد صنفي ، خدماتي ، توليدي و توزيعي را مورد بازرسي قرار دادند .”
تعداد 9 هزار و 374 هزار واحد صنفي متخلف به اتهام گرانفروشي ، درج نشدن قيمت ، صادر نکردن فاکتور ، امتناع از عرضه کالا و عرضه خارج از شبکه توليد شناسايي و پس از تشکيل پرونده جداگانه که جمعا به ارزش کل 14 ميليارد و 864 ميليون و 299 هزار ريال بالغ مي شود به منظور جهت رسيدگي و صدور راي به هياتهاي رسيدگي به تخلفات صنفي و شعب تعزيرات حکومتي معرفي شدند .
اين گزارش حاکيست طي همين مدت تعداد چهار هزار و 651 گزارش از طريق ستاد خبري و تلفن 124واحد رسيدگي به شکايتهاي مردمي دريافت شد که همگي مورد رسيدگي قرار گرفت .
کاربران گوشي هاي تلفن همراه نيز مي توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد هاي صنفي از طريق شماره  تلفن 124 موارد تخلفات را گزارش دهند .
123/16

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا