ارتباطات

بزرگ ترين بانک خصوصي قزاقستان فناوري سيسکو ارايه داد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت مارکت واچ، اين بانک با ارايه اين طرح در کمتر از 20 ثانيه قادر به پاسخگويي به مشتريان است در حالي که هزينه مکالمه با تلفن همراه را براي آنها حدود 30 درصد کاهش مي دهد.
مرکز تماس جديد Kaz Commertz Bank از مرکز تماس يکپارچه سيسکو و IVR استفاده مي کند و قدرت پاسخگويي به 30 مشتري را به طور همزمان دارد.
به اين ترتيب اين سرويس به طور خودکار به سرعت و سهولت اطلاعات شخصي را به شکل سلف سرويس و خدماتي چون ارايه ميزان حساب بانکي و کارت اعتباري، امکان تغيير رمز عبور را با استفاده از تلفن همراه در اختيار مشتريان قرار مي دهد.
135/14/151

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا