ارتباطات

دلايل مشكلات مشتركان براي استفاده از اينترنت تلفن همراه

ايسنا – و حتي برخي مشتركان در صورت فعال شدن نيز نمي‌توانند به راحتي از اينترنت استفاده كنند زيرا سرعت آن بسيار پايين بوده و دسترسي به ايميل و امكان استفاده از سايت‌هاي مختلف برايشان وجود ندارد و بعضا با پيغام‌هاي خطا مواجه مي‌شوند و نمي‌دانند بايد به چه صورتي اقدام كنند.
وحيد صدوقي – مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران – در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در پاسخ به اين سوال كه برخي مشتركان در زمان استفاده از سرويس GPRS با پيغام « در صورت بروز مشكل با سرويس دهنده خود تماس بگيريد» مواجه مي‌شوند گفت: گوشي‌ها بسته به مدل خود حافظه‌اي دارند كه اگر در زمان دانلود سايتي اين ميزان بيش‌تر از حافظه گوشي‌شان باشد با اين پيغام مواجه مي‌شوند، بنابراين يكي از دلايل اين موضوع به اين عامل مربوط مي‌شود.
وي با تاكيد بر اين كه در زمان دانلود سايت ممكن است حافظه گوشي به اندازه كافي نباشد تصريح كرد: ‌اگر مدل گوشي قديمي باشد ممكن است در استفاده از اين سرويس مشتركان با مشكل مواجه شوند.
او مشكل داشتن شبكه‌ اينترنت در زمان استفاده از اين سرويس را از ديگر دلايل اين مشكل ذكر كرد و گفت: بهتر است مشتركان در صورت بروز با مشكل و مشاهده پيغام هاي اين‌چنيني با شماره 09990 تماس بگيرند.
اما محمدمهدي عطوفي – معاون بازاريابي و امور مشتريان شركت ارتباطات سيار ايران – در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره‌ سرعت پايين سرويس GPRS براي مشتركان همراه اول گفت: نبايد انتظار داشته باشيم كه مثلا مردم با استفاده از اين سرويس بتوانند برروي گوگل يك وب‌سايت باز كنند. چون اين كار به هيچ وجه به نفع همراه اول نيست كه چنين سرعتي را براي اين سرويس در نظر بگيرد و به اين منظور شركت ارتباطات سيار ايران به زودي برنامه‌هايي را ارايه مي‌دهد كه اين برنامه‌ها مي‌تواند مشكل مشتركان را در اين زمينه حل كند.
به گفته‌ عطوفي به صرف ديدن وب‌سايت نمي‌توان گفت كه سرعت سرويس GPRS بالا است يا پايين زيرا اين دو موضوع به هم ربطي ندارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا