ارتباطات

شرکت مخابرات ایران موفق به کسب تندیس زرین شد

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ،در این همایش که توسط موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان و خانه روابط عمومی ایران برگزار شد، پس از ارزیابی روابط عمومی های برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی، شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و دهها شاخص فرعی، روابط عمومی های سرآمد در سه سطح زرین، سیمین و بلورین معرفی شدند.
براساس این گزارش این همایش که با هدف توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی های سرآمد برگزارشد ، مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم ها در سازمان های مختلف بکار گرفته شده است .
در مراسم اختتامیه هفتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با حضور محمد سلطانی‌فر، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، سرآمدان روابط عمومی‌های ایران تندیس بلورین دریافت کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا