ارتباطات

رونمایی از شعار برند شرکت مخابرات ایران با عنوان «ارتباطی فراگیر»

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸، پس از بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته و با توجه به میزان نفوذ مجموعه مخابرات در بین تمام بازیگران صنعت ICT به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور ارتباطی کشور، در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مقامات و مدیران ارشد مخابراتی کشور، شعار “ارتباطی فراگیر” به عنوان شعار برند مخابرات انتخاب شد.
برند شرکت مخابرات ایران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و با ارزش‌ترین برندهای کشور، نفوذی گسترده و فراگیر در کلیه بخش‌های صنعت ارتباطات کشور اعم از ثابت و سیار دارد و وجود ارتباط بدون شرکت مخابرات ایران قابل تحقق نیست.
این گزارش می‌افزاید، پس از فراخوان صورت گرفته به منظور انتخاب شعار شرکت مخابرات ایران در وب سایت، حدود ۱۳۰۰ شعار پیشنهادی ارسال شد که پس از بررسی‌های صورت گرفته و با توجه به اینکه شعار شرکت باید کوتاه و مختصر، بیانگر مأموریت و معرف سازمان و قابل فهم باشد، تعداد ۲۵ شعار انتخاب شد.
بر اساس این گزارش، در مرحله آخر از میان شعارهای موجود با توجه به تشابه با شعار سایر برندها، ۹ شعار انتخاب و در مرحله تصمیم گیری نهایی برای انتخاب شعار واحد برای سازمان، شعار ” ارتباطی فراگیر” با توجه به دارا بودن تمام نکات اشاره شده به عنوان شعار شرکت برگزیده شد و شرکت مخابرات ایران از این به بعد با شعار “ارتباطی فراگیر” در تمام عرصه‌های ارتباطی و تبلیغاتی حضور می‌یابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا