اخبار برگزیدهاقتصاد ایرانخودرو

رشد چشمگیر تولیدات سایپا در سال جاری؛ پیش فروش‌های جدید در راه است!

به گزارش به‌روزترین‌ها، جواد توسلی مهر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: از ابتدای سال جاری، تولید محصولات سایپا با توجه به شرایط موجود، روند مناسبی داشته و این روند در ماه‌های آینده با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

توسلی مهر با اشاره به اینکه طرح‌های پیش فروش و فروش فوق‌العاده استمرار خواهد داشت افزود: گروه سایپا طبق برنامه هدف‌گذاری شده، تولید محصولات خود را دنبال می‌کند و رکوردهای جدیدی در این حوزه ثبت خواهد شد. همچنین در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از سودجویی، گروه سایپا طرح‌های پیش فروش و فروش فوق‌العاده متعددی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در اردیبهشت ماه سال جاری، تولیدات سایپا به 47 هزار و 172 دستگاه رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 45 هزار و 393 دستگاه، رشد 4 درصدی داشته است. همچنین، میانگین تولید روزانه سایپا تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری 2 هزار و 12 دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 1 هزار و 967 دستگاه، رشد 2 درصدی را نشان می‌دهد.

توسلی مهر تصریح کرد: در نیمه دوم سال جاری، تولید روزانه محصولات سایپا به 2 هزار و 700 دستگاه خواهد رسید. همچنین آغاز پیش فروش برخی از محصولات سایپا در روز چهارشنبه هفته جاری به مناسبت عید سعید قربان، در راستای تحقق افزایش تولیدات است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر تنوع سبد محصولات سایپا، یادآور شد: در حال حاضر خودروهای شاهین، اطلس، سهند، کوییک و ساینا به همراه خودروهای وارداتی بنزینی و برقی عرضه می‌شوند. این افزایش تولید نیز در شرایطی محقق شده که صنعت خودروی کشور با تحریم‌های ظالمانه غرب روبرو است.

توسلی مهر در خاتمه از رسانه‌ها خواست با اخبار نویدبخش و اطلاع‌رسانی صحیح، افکار عمومی را در مسیر صحیح هدایت کنند و از انتشار مطالب یاس‌آور و دلسردکننده جلوگیری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا