بانک‌ و بیمهخودروفیدفید برتر

همکاری‌های نوین سایپا و بانک رفاه؛ گامی به سوی جهش تولید و رونق اقتصادی

به گزارش به‌روزترین‌ها؛ در جلسه مشترک مدیران ارشد شرکت سایپا و بانک رفاه کارگران، زمینه‌های تقویت همکاری‌های دوجانبه مورد بررسی قرار گرفت. هدف از برگزاری این جلسه مشترک تامین مالی پروژه‌های اولویت‌دار سایپا با استفاده از روش‌های نوین بانکی است.

جواد توسلی مهر مدیرعامل سایپا، ضمن تاکید بر گردش مالی بالای این گروه خودروسازی، به نقش مثبت آن در تعامل با بانک‌ها اشاره کرد و گفت: با وجود مشکلات نقدینگی در صنعت، بر ضرورت همراهی شبکه بانکی در تامین مالی زنجیره تامین و پاسخگویی به تعهدات تاکید می شود.

وی همچنین از کاهش 20 هزار دستگاهی تعهدات معوق و تحویل بیش از 110 هزار خودرو در سال جاری خبر داد و خواستار حمایت بانکی برای ادامه این روند شد.

توسلی مهر به برنامه‌های متعدد سایپا در زمینه افزایش تولید، عرضه محصولات جدید، واردات خودرو و استفاده از موتورهای نوین اشاره کرد و ادامه داد: با پشتیبانی بانکی، روند بهتری خواهیم داشت.

اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران از آمادگی این بانک برای همکاری بیشتر با سایپا خبر داد.

وی با اشاره به شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” در سال 1403، از طراحی مدلی جدید برای بهره‌گیری از ظرفیت مردمی در تامین مالی واحدهای صنعتی سخن گفت که به گروه سایپا کمک خواهد کرد.

لله‌گانی با تاکید بر تعهد بانک رفاه به حمایت از تولید، توانمندی‌های سایپا را زمینه‌ساز جهش تولید با مشارکت مردم دانست و پیش‌بینی رشد چشمگیر فعالیت‌های این گروه خودروسازی را در آینده نزدیک مطرح کرد.

در ادامه، مدیرعامل بانک رفاه به ارائه خدمات این بانک در حوزه‌های مختلف از جمله تامین مالی ریالی-ارزی، اوراق گام، اوراق سپرده، گواهی خاص و اعتبارات اسنادی داخلی به گروه سایپا اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا