اخبار برگزیدهبازارسخت‌افزارفناوریفناوری های نوینفین تک و فناوری

HP از قوی‌ترین لپ‌تاپ هوش مصنوعی جهان رونمایی کرد؛ OmniBook Ultra ترکیبی از عمر باتری 21 ساعته و دوربین 9 مگاپیکسلی

به‌روزترین‌ها| HP از لپ‌تاپ OmniBook Ultra رونمایی و آن را به عنوان «قوی‌ترین کامپیوتر هوش مصنوعی جهان» معرفی کرده است.

این لپ‌تاپ دارای پردازنده‌های سری Ryzen AI 300 جدید AMD هست که قادر به انجام تا 55 هزار میلیارد عملیات در ثانیه (TOPS) است. این عملکرد از طریق یک همکاری عمقی با AMD به دست آمده که به یک راه‌حل سفارشی برای سری Ryzen AI 300 منجر شده است.

لپ‌تاپ OmniBook Ultra که هدف آن مصرف‌کنندگان است، در ماه آگوست عرضه خواهد شد. HP این لپ‌تاپ را در رویداد Imagine AI خود در نیویورک به نمایش گذاشت و بر قابلیت‌های هوش مصنوعی آن تأکید کرد. الکس چو رئیس سیستم‌های شخصی HP، بر پتانسیل تحول‌آفرین هوش مصنوعی برای افزایش بهره‌وری و خلاقیت تأکید کرد.

اگر آمار صحیح باشد، عملکرد NPU (واحد پردازش عصبی) OmniBook Ultra از چیپ‌های ام4 و ام3 اپل و پردازنده‌های Snapdragon X کوالکام پیشی می‌گیرد. این لپ‌تاپ از عمر باتری تا ۲۱ ساعت پشتیبانی می‌کند و ویژگی‌هایی مانند دوربین ۹ مگاپیکسلی با قابلیت هوش مصنوعی و نرم‌افزار امنیتی Wolf HP را شامل می‌شود. همچنین، با بروزرسانی آینده از تجربیات Microsoft Copilot+ PC پشتیبانی خواهد کرد.

لپ‌تاپ OmniBook Ultra بخشی از استراتژی گسترده‌تر HP برای بهینه‌سازی اجزای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای عملکرد بهبود یافته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا