اخبار برگزیدهفناوریفیدفید برترموبایل

آیفون 16 با پنج رنگ جدید در سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد

به‌روزترین‌ها| پیش از رونمایی مورد انتظار سری آیفون 16 اپل در ماه آینده، در یکی از ویدئوهای منتشر شده غیر رسمی، این گوشی تلفن همراه شامل پنج مدل است که هر کدام رنگ متفاوتی را به. نمایش می‌گذارند.

Zollotech این مدل‌های جدید را با گزینه‌های رنگی آبی، سبز، سفید، سیاه و صورتی معرفی کرد که خبر تازه‌ای نیست، اما با نگاهی دقیق‌تر متوجه خواهید شد که این سری جدید آیفون، دارای ویژگی متمایزی است.

رنگ‌ها قوی‌تر هستند، به ویژه رنگ‌های آبی و سبز که برجسته‌تر به نظر می‌رسند. این دو رنگ برای کاربران جذابیت خاصی خواهند داشت، همچنین رنگ صورتی مورد توجه قرار خواهد گرفت، در حالی که رنگ‌های سیاه و سفید نمایی کلاسیک و ثابت را ارائه می‌دهند.

از بین گزینه‌های آیفون 15، رنگ زرد در سری جدید حذف شده و رنگ سفید جایگزین آن شده است، اما در این باره جزئیات بیشتری در زمان رونمایی سری آیفون 16 که ماه آینده انجام می‌شود، ارائه خواهد شد.

به گفته Apple Insider، روند قبلی این غول تکنولوژی مستقر در کوپرتینو نشان می‌دهد که رونمایی رسمی در نیمه اول سپتامبر، یعنی چند هفته دیگر، انجام خواهد شد.

رنگ‌های سری آیفون 16 پرو با رویکردی متفاوت

رنگ‌های چشمگیر و جسورانه آیفون ۱۶ نشان دهنده انحراف از مدل‌های ترکیبی و ملایم آیفون ۱۵ است، اما این الگو در آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس تکرار نخواهد شد. مدل‌های پرو قرار است ظاهری ظریف‌تر و موقرتر را حفظ کنند و مطابق طراحی آیفون ۱۵ پرو باشند.

برای مدل‌های پرو جدید، چهار گزینه رنگی شامل مشکی، سفید، خاکستری و صورتی پیشنهاد شده است.

احتمالاً وجود رنگ صورتی در میان این گزینه‌ها کمی تعجب‌آور باشد با توجه به توصیفات قبلی از ملایمت، اما منابعی مانند تحلیل‌گر معروف مینگ-چی کو اظهار کرده‌اند که یک رنگ روشن‌تر در این سری گنجانده خواهد شد. نسخه‌های قبلی به رنگ صورتی روشن یا طلایی گل سرخ ارائه شده‌اند، در حالی که شایعات دیگری نیز از ارائه رنگ زرد یا برنز سخن می‌گویند تا تضادی با رنگ‌های خنثی‌تر ایجاد کنند.

صحت همه این گفته ها در هفته‌های آینده با رونمایی رسمی اپل فاش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا