فناوریفیدفید برترفین تک و فناوریموبایل

موتورولا از گوشی ThinkPhone 25 رونمایی کرد

موتورولا از گوشی ThinkPhone 25  با طراحی الهام گرفته از سری ThinkPad لنوو برای کسب‌ و کار ها رو نمایی کرد. این دستگاه با ادغام عمیق با کامپیوترها و تبلت‌ ها، صفحه‌ نمایش ۶.۳۶ اینچی OLED، چیپست Dimensity 7300، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۳۱۰ میلی‌ آمپر ساعتی همراه است.

ThinkPhone 25 از شارژ سریع ۶۸ وات پشتیبانی کرده و با استانداردهای مقاومت IP68 و MIL-STD 810H عرضه می‌ شود.

به‌روزترین‌ها| سال گذشته، موتورولا اولین مدل ThinkPhone خود را برای بازار کسب‌ و کار عرضه کرد و اکنون، نسخه جدیدی به نام Motorola ThinkPhone 25 را معرفی کرده است. این دستگاه جدید، با ادغام عمیق‌ تر با کامپیوترها و تبلت‌ ها همراه است و همچنان طراحی نمادین سری ThinkPad شرکت لنوو را حفظ کرده است.

از نظر مشخصات فنی، Motorola ThinkPhone 25 در واقع نسخه ارتقاء یافته‌ ای از Motorola Edge 50 Neo محسوب می‌ شود که چندان هم بد نیست. این گوشی دارای صفحه نمایش OLED به اندازه ۶.۳۶ اینچ با وضوح 1220p و نرخ نوسازی 120Hz است.

محافظ صفحه نمایش از جنس Gorilla Glass 7i بوده و فریم پلاستیکی دارد. پشت دستگاه از جنس فیبر آرامید در رنگ Carbon Black ساخته شده است و استانداردهای IP68 و گواهینامه MIL-STD 810H را دارا است که نشان‌ دهنده مقاومت در برابر آب، گرد و غبار و ضربه است.

موتورولا از گوشی ThinkPhone 25 رونمایی کرد

دوربین 50 مگاپیکسلی موتورولای جدید

در داخل دستگاه، SoC Dimensity 7300 تعبیه شده که با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه است. این گوشی همچنین دارای یک باتری ۴۳۱۰ میلی‌ آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ وات سیمی و شارژ بی‌ سیم ۱۵ وات است.

سیستم دوربین ThinkPhone 25 شامل سه سنسور است: دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS (تثبیت‌ کننده تصویر اپتیکال)، یک دوربین تله‌ فوتو ۱۰ مگا پیکسلی با زوم ۳ برابر و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید. دوربین جلوی دستگاه نیز ۳۲ مگا پیکسل است.

این دستگاه به همراه تمامی امکانات اتصال معمولی عرضه می‌ شود، از جمله حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر، بلندگو های استریو و نرم‌ افزار های ویژه موتورولا همچون Moto Device Manager، همگام‌ سازی خودکار، اشتراک‌ گذاری کیبورد و ماوس و ویژگی‌های امنیتی مرتبط با محافظت در برابر بد افزار ها، فیشینگ و تهدیدات وای‌ فای.

این گوشی با اندروید 14 عرضه می‌ شود و موتورولا قول داده است که ۵ به‌ روز رسانی اصلی اندروید را برای آن ارائه کند. در نهایت قیمت این گوشی در حدود ۴۹۹ یورو بوده و قرار است از ماه نوامبر در دسترس قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا