ارتباطات

جایزه Magic Quadrant گارتنر به سایبروم رسید

به گزارش موبنا، Cyberoam این جایزه را در رقابتی میان 12 شرکت تولید کننده محصولات امنیتی یکپارچه در بخش فایروال های چند منظوره و به عنوان “محصول ایده آل گرا” در جولای 2009کسب کرد.
بنابر پیش بینی موسسه گارتنر، تا سال 2012 بازار فایروالهای چند منظوره امنیتی  برای شرکتهای کوچک و متوسط با رشد مواجه خواهد شد و از 20 به 25 درصد افزایش خواهد یافت. به گفته آدام هینرو گِرگ یانگ یکی از کارشناسان این موسسه، در بازار رقابتی و فشرده آینده مواردی همچون متمرکز بودن قابلیتهای امنیتی، انعطاف پذیری لایسنسها، مدیریت کنسول و گزارشها و قیمت ، از جمله وجوه متمایز کننده هر محصول خواهد بود.
همل پاتل مدیر عامل شرکت Elitecore ، تولید کننده محصولات سایبروم، در این باره می گوید: به اعتقاد من انتخاب سایبروم به عنوان  “محصول ایده آل گرا” توسط موسسه گارتنر، نقطه عطفی در معرفی قابلیت انحصاری امنیت بر مبنای شناسه کاربری، برای ما محسوب میشود.
او افزود: اهمیت این موضوع زمانی پررنگ تر می شود که بواسطه تهدیدات درون شبکه، بخشی از اطلاعات سازمانی از دست رفته و یا شبکه آسیب پذیر می گردد. سایبروم، بواسطه نظارت و کنترلی که بر نقاط آسیب پذیر شبکه هر مشتری و مو قعیت تک تک کاربران دارد، عملکرد بالا و سطح پیشرفته ای از امنیت را با خود به ارمغان می¬آورد.
جایزه Magic Quadrant توسط موسسه گارتنر در سال 2009 با هدف سنجش توانایی هر شرکت در ارئه تکنولوژیهای جدید و منحصربفرد به ثبت رسیده است و تنها این موسسه اجازه استفاده از این لایسنس را دارد. این جایزه سمبلی گرافیکی برای معرفی محصول برتر در یک بازه زمانی خاص بوده و یک قسمت مشخص از بازار را تجزیه و تحلیل می کند.
20/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا