همکاري 675ميليون دلاري ووداکام و “گيت ويو “

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، ووداکام که 50 درصد سهام آن در اختيار وودافون و 50درصد ديگر آن در اختيار تلکوم اپراتور محلي خطوط زمين اين کشور است گفت:در توافقي “سرويس هاي حامل “و “راهکارهاي تجار ي شبکه”يکي از  نمايندگي هاي  گيت وي را بدست آورده است.
يکي از مقامات آگاه ووداکام گفت:با استفاده از راهکارهاي گيت ويو اين امکان در اختيار ووداکام قرار مي گيرد که به عنوان تهيه کننده پيشرو سرويس هاي ارتباطي  تغييرات استراتژيکي خاصي را درسرويس هايي که در اختيار کاربران مي گذارد اعمال کند.
وي افزود:ما اعتقاد داريم که راهکارهاي گيت ويو مي تواند به عنوان يکي از عوامل اصلي رشد اين اپراتور و بالا بردن سهم آن در بازار ارتباطي آفريقا به شمار رود و همچنين مي تواند راه همکاري با شرکت هاي بين المللي را پيش روي ووداکام قرار دهد.
وي افزود:ووداکام  علاقه بسياري دارد که سهم قابل توجهي  از بازار نيجريه را از آن خود کند.
اين مقام آگاه گفت:گيت ويو با وجود 350کارمند سرويس هاي خود را در اختيار 17کشور اروپايي و آفريقايي قرار مي دهد.
وي افزود:اين شرکت تا 31دسامبر  2007 ميلادي ،257ميليون دلار از فروش سرويس هاي خود بدست آورده است.
تعداد کاربران تلفن همراه در آفريقاي جنوبي تا مارس 2007 ميلادي 38ميليون و 700هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور 86درصد اعلام شده است.
آفريقا ي جنوبي سه اپراتور تلفن همراه دارد که ووداکام با 24ميليون و 255هزار کاربر رتبه اول جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور را به خود اختصاص داده است.
134/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا