بهره‌برداری از 6 سایت بی.تی.اس تلفن همراه در دورود و کوهدشت آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات لرستان گفت: شش سایت BTS تلفن همراه در دورود وکوهدشت به بهره‌برداری رسیدند.
علی ایمانی‌پور اظهار داشت: به منظور پوشش هرچه بیشتر شبکه همراه اول و رفاه حال مشترکین، سه سایت BTS باند 1800 در مناطق عزت‌آباد، آزادگان و فرهنگ دورود راه‌اندازی شد.
مدیرروابط عمومی شرکت مخابرات لرستان گفت: همچنین در شهرستان کوهدشت نیز به همین منظور در مناطق پارک فدک، آزادی و فاطمیه 3 سایت BTS باند 1800 راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسیدند.
وی اظهار داشت: با راه‌اندازی این سایت‌ها مشکل نقاط کور در این مناطق کاهش و موجب افزایش آنتن دهی و کیفیت شبکه در این شهرستان‌ها می‌شود.
*مردم بروجرد بیش از 35 هزار سی سی خون اهدا کردند
رئیس اداره پایگاه انتقال خون بروجرد گفت: مردم بروجرد در روز تاسوعا 35 هزار و200 سی سی خون اهدا کردند.
غلامرضا حامدی افزود: از این مقدار خون اهدایی، انواع فرآورده‌های خونی شامل گلبول متراکم، پلاسمای تازه، کرایو، پلاکت و گلبول شسته تولید شد.
وی اظهارداشت: واحدهای خونی اهدایی در بخش ویروس شناسی پایگاه انتقال خون از نظر بیماریهای هپاتیت، ایدز و سفلیس مورد آزمایش قرار گرفته است.
*راه‌اندازی انجمن ولایت و اندیشه‌های امام خمینی (ره ) در ارشاد خرم‌آباد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد گفت: انجمن ولایت و اندیشه‌های امام خمینی (ره ) در ارشاد خرم‌آباد راه‌اندازی می‌شود.
منصور احمدی گفت: در زمینه ترویج دیدگاه‌های امام خمینی و کاربردی کردن مفاهیم معنوی انجمن ولایت و اندیشه‌های امام خمینی (ره ) به جمع انجمن‌های مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد اضافه می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد، هدف از راه‌اندازی این انجمن را ترویج بیانات و دیدگاه‌های مقام عظمای ولایت و امام خمینی در برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: این انجمن در واقع در زمینه تمام امور فرهنگی همچون برگزاری مراسم جشن‌ها و اعیاد معنوی و عزاداری‌ها و تمام امور فرهنگی فعالیت خواهد داشت و در برنامه‌ها از دیدگاه‌های امام و رهبری سود می‌برد.
احمدی اظهار داشت: ضرورت آشنایی عمیق نسل دوم انقلاب و جلوگیری از بحران هویت برای نسل جوان کشور مناسب‌ترین و اثر بخش‌ترین شیوه بازگشت به خویشتن خویش و احیای اندیشه و افکار امام است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا