برنامه‌ریزی برای بستر‌سازی توسعه کنسرسیوم‌های IT در کشور آغاز شد

به گزارش سازمان خبری موبنا سیدمحمد سیدی – مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد – در مراسم اختتامیه نمایشگاه ” comex2010 ” با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در این نمایشگاه اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر در راستای توسعه اهداف و برنامه‌های فن‌آوری اطلاعات و توسعه شبکه‌های تجارت الکترونیک کشور، جشنواره فروشگاه‌های مجازی را برگزار کرد.
وی افزود: در این نمایشگاه به صورت تخصصی به زیرساخت‌های فن‌آوری اطلاعات و تکنولوژی ارتباطات و تجهیزات وابسته به آن پرداخته شده بود و همچنین برای افزایش حضور متخصصان و دانشگاهیان، همایش‌ها و کارگاه‌های جانبی با همکاری دانشگاه فردوسی و شهرداری مشهد، با محوریت‌های امنیت، ساختمان‌های هوشمند و شهروند الکترونیک برگزار شد.
سیدی با بیان اینکه در تمام نمایشگاه‌های کشور باید بر روی فن‌آوری اطلاعات و تکنولوژی وابسته به آن توجهی بیش از پیش شود ، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی ویژه نمایشگاه بین‌المللی مشهد، سال آینده در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و تجارت الکترونیک، برای نخستین بار، جانمایی غرفه‌ها و ثبت ‌نام غرفه داران، به صورت الکترونیکی و از طریق وبگاه اینترنتی نمایشگاه بین‌المللی مشهد انجام خواهد شد.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: وظیفه ذاتی نمایشگاه، تشکیل کنسرسیوم‌های متعدد و متنوع نیست بلکه، بسترساز توسعه کنسرسیوم‌های صادراتی و همچنین کنسرسیوم‌های تکنولوژی فن‌آوری اطلاعات می‌تواند باشد که برای سالیان آتی برنامه‌ریزی برای تحقق آن را از هم اکنون آغاز خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری و نمایشگاه‌های ایران ، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و تجارت الکترونیک (comex 2010) با حضور 170 شرکت داخلی و خارجی از 28 دیماه تا 2 بهمن‌ماه سال جاری دایر بود.
128/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا