به دنبال فرصت

گنگره جهانی تلفن همراه درهر دوره رویکرد جدیدی را پیش روی خود قرارمی دهد و با شعاری متفاوت کار خود را شروع می کند. حضور مسوولان مخابراتی کشورمان از بخش خصوصی و دولتی در این رخداد جهانی که چند سالی است صورت می گیرد، برای صنعت تلفن همراه کشورمان می تواند مثبت باشد. چرا که بیشتر و از نزدیک می توانند با تحولات جهانی فناوری آشنا شوند. بازار تلفن همراه ایران چه در دنیا و چه در سطح منطقه، از تحرک و رشد قابل توجهی برخوردار است و چنانچه سیاست گذاری ها  و تصمیم گیری های مسوولان و دست اندرکاران مطابق با صنعت ICT روز دنیا صورت گیرد، می توان جایگاه مناسبی را میان سایر کشورها در این حوزه از آن خود کرد.
 حضور مسوولان در بارسلون می تواند در مطرح کردن قابلیت های صنعت مخابرات ایران موثر باشد و شرکت مخابرات ایران نقش موثرتری را در تصمیم گیری ها و سیاستگذاری های این کنگره از آن خود کند.
  وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از راهبردهای اصلی وزارت ارتباطات در دولت دهم را حضور مؤثر در مجامع بین المللی  دانسته و معتقد است ایران می تواند  به این شکل سهم خود را در رشد و ارتقاء دانش تخصصی حوزه ICT ، بیش از پیش افزایش دهد. رضا تقی پور امیدوار است با تعامل و اشتراک دانش موجود در کشور با دنیا ، بتوانیم در رشد و ارتقای دانش تخصصی این حوزه، به ویژه در زمینه مدیریت پیشرفته این امور سهم داشته باشیم و به این وسیله نام و حضور ایران را در مجامع جهانی ICT هرچه بیشتر برجسته‌ کنیم. حضورایران در کنگره جهانی بارسلون و سایر رویدادهای جهانی این حوزه را باید غنیمت شمرد و با شناساندن قابلیت ها، آن را فرصتی دانست برای افزایش اعتبار جایگاه صنعت مخابرات ایران در سطح منطقه و جهان.
117/15

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا