مدیر یک شرکت اینترنتی: باید به مشتریان خود پاسخگو باشیممخابرات هزینه خسارت را به شرکتها پرداخت نمیکند
هادی مهمانی در گفتوگو با خبرنگار سرویس فنآوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: بیشتر قطعیهای اینترنت ما به دلیل قطعی فیبر نوری و ارتباط از سمت مخابرات و یا در زمانهای خاص و به دلیل مسائل مختلف جامعه است که به این قطعی منجر میشود.
او افزود: یک بنگاه اقتصادی علاوه بر هزینه پهنای باند، هزینههای دیگری نیز دارد و در زمانی که اینترنت قطع میشود ما با خسارت زیادی روبهرو میشویم و باید به مشتریان خود پاسخگو باشیم و خسارتشان را جبران کنیم.
مهمانی گفت: شرکتها معمولا هزینه پهنای باند و ارتباط خود را هر دو ماه یک بار به مخابرات پیش پرداخت میکنند که برای شرکت ما هر دو ماه حدود 8 میلیون تومان است و اگر در این دو ماه قطعی داشته باشیم، مخابرات باید خسارت آن را به ما پرداخت کند ولی مخابرات تا به حال خسارتی به ما پرداخت نکرده است.
این مدیر شرکت اینترنتی با بیان این که اعتبار شرکت یکی از فاکتورهای مهم ما محسوب میشود تصریح کرد: پهنای باند فقط یکی از هزینههای ماست و شرکتها هزینههای دیگری نیز دارند.