ارتباطات

مشتریان حوزه ICT از حقوق خود آگاه نیستند

علی رضا اصغریان در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: بسیاری فعالان در حوزه  نظارت در تمامی  دستگاه  های  مختلف دولتی دراین کمیته عضو هستند.
وی گفت: تفاهم نامه ای در این  کمیته در حال تدوین است که می تواند بسیاری از مشکلات و موانع در این حوزه را بر طرف کند.
وی با بیان اینکه بیشترین شکایات در حوزه ICT به دلیل کم اطلاعی مشتری ها  از سرویس ها است، اظهار داشت : بسیاری از مشتریان به حق و حقوق خود آگاه نیستند  و بخشی از شکایات  آنان مربوط به خدمات غیر مجاز ارائه شده در این بخش است .
اصغریان ادامه داد:  باتوجه به نظارت سازمان تنظیم مقررات،  خدمات غیر مجازی  که در حوزه فناوری اطلاعات  ارائه می شود، بسیار کم شده است.
117/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا