ارتباطات
مشتریان حوزه ICT از حقوق خود آگاه نیستند
علی رضا اصغریان در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: بسیاری فعالان در حوزه نظارت در تمامی دستگاه های مختلف دولتی دراین کمیته عضو هستند.
وی گفت: تفاهم نامه ای در این کمیته در حال تدوین است که می تواند بسیاری از مشکلات و موانع در این حوزه را بر طرف کند.
وی با بیان اینکه بیشترین شکایات در حوزه ICT به دلیل کم اطلاعی مشتری ها از سرویس ها است، اظهار داشت : بسیاری از مشتریان به حق و حقوق خود آگاه نیستند و بخشی از شکایات آنان مربوط به خدمات غیر مجاز ارائه شده در این بخش است .
اصغریان ادامه داد: باتوجه به نظارت سازمان تنظیم مقررات، خدمات غیر مجازی که در حوزه فناوری اطلاعات ارائه می شود، بسیار کم شده است.
117/15