فید

ایرانسل غرفه برتر نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳

 اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، عنوان غرفه برگزیده در «خلاقیت در طراحی و حضور مؤثر در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳» را دریافت کرد.

به گزارش «به‌روزترین‌ها» به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم سومین گرامیداشت روز فناوری اطلاعات، با حضور دکتر سید محمدامین آقامیری دبیر شورای‌عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، دکتر علی‌حکیم جوادی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای  و جمعی از فعالان صنعت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ در سالن نورالرضا تهران برگزار شد و طی آن، از برگزیدگان بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، که در تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شده بود، تقدیر به عمل آمد.

غرفه اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در این مراسم، لوح تقدیر و نشان برگزیده را به دلیل «خلاقیت در طراحی و حضور مؤثر در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳» دریافت کرد و شایسته تقدیر شناخته شد و مهندس رضا موحدی مدیرکل برند ایرانسل، به نمایندگی از دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل آن را دریافت کرد.

ایرانسل با تمرکز بر سه محور اصلی اقتصاد دیجیتال، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی، در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳)، شرکت کرد و با نگاهی جامع و در تمام حوزه‌های فعالیت خود، شامل حوزه‌های توسعه شبکه و زیرساخت (از جمله شبکه ۵.۵ تلفن‌همراه)، فروش و توزیع، دیجیتال، واحد تحقیق و توسعه (ایرانسل لبز)، خدمات ارتباط با مشتریان، راهکارهای سازمانی، ، منابع انسانی، بومی سازی، امنیت شبکه، پایداری و مسئولیت اجتماعی و… و همچنین حضور شرکت‌های مرتبط با ایرانسل از جمله ویستا، گروه اسنپ، ویستامدیا و صندوق نوآفرین، میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه بود.

در روز اول الکامپ ۱۴۰۳، ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات در غرفه خود، سرویس فیبرنوری پرو (FTTX Pro) را افتتاح کرد و با انجام تست سرعت، از بالاترین سرعت اینترنت ایران در شبکه فیبرنوری ایرانسل با ثبت عدد بالاتر از ۸ گیگابیت بر ثانیه، رونمایی کرد.

همچنین ایرانسل در این روز توانست بالاترین سرعت اینترنت ایران در شبکه 5G-SA خود را با عدد بالاتر از ۸ گیگابیت بر ثانیه، به ثبت برساند تا بار دیگر رکورد سرعت اینترنت در ایران را جا‌به‌جا کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا