عرضه گوشي N95 نوکيا در بازار تلفن همراه افزايش يافت

 “رسول صادقي” يکي از فعالان بازار در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: افزايش عرضه و در پي آن کاهش تقاضا براي مدل فوق دليل اصلي اين افت قيمت بوده است.
وي افزود: مدل فوق که تا چند روز گذشته به بهاي چهار ميليون و 280 هزار ريال فروخته مي شد هم اکنون با بهاي چهار ميليون و 100 هزار ريال در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
 اين فروشنده با اشاره به شرايط بازار و  استمرار افزايش عرضه اين  مدل نوکيا در بازار تلفن همراه گفت:  با ادامه اين روند کاهش قيمت مجدد گوشي N95 نيز دور از ذهن نيست.
مشخصات فني مدل فوق به شرح زير است:
گوشي نوکيا N95 بر اساس نسخه سوم سيستم عامل سيمبين کار مي کند. اين گوشي را مي توان به عنوان  يک بسته نرم افزاري در نظر گرفت که در طراحي آن نوآوري هاي خوب و کارآمدي صورت گرفته است.
با گوشي N95 نوکيا در حالت استندباي صفحه نمايش، مي توان اطلاعات مربوط به ساعت، نام، تاريخ و حتي وضعيت باتري و قدرت سيگنال ها را مشاهده کرد.
نوکيا N95 به زنگ هاي پلي فونيک 64 کاناله مجهز است. سيستم پخش کننده اين گوشي قابليت پخش فايل هاي MP3، AAC، AMR، RealAudio و WAVE را دارد.
همچنين نوکيا N95 مانند بسياري از گوشي هاي هوشمند ديگر که بر اساس سيستم عامل سيمبين کار مي کنند به قابليت شماره گيري صوتي مجهز است.
نوکيا N95 اين امکان را مي دهد تا با استفاده از اينترنت بتوان مکالمه انجام داد.
دوربين عکاسي و فيلمبرداري گوشي N95 نوکيا پنج مگاپيکسلي است.
حافظه داخلي اين گوشي توسط کارت حافظه جانبي تا هشت گيگابايت ارتقا مي يابد.
129/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا