معرفی پرفروش ترین گوشی های اچ تی سی در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این گوشی  باعث شده است تا مشتریان این برند تمایل به خرید این مدل داشته باشند.
گوشی  2   Diamond  Touch که با  گارانتی رسمی و با قیمت 610 هزار تومان در بازار عرضه می شود دارای  صفحه نمایش 2/3 اینچی TFT لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD  TransFlash است.
مدل های Touch Viva ، Touch 3G و Touch HD نیز به عنوان گوشی های خوش فروش این برند  در بازار تلفن همراه محسوب می شوند.
گوشی Touch Viva که با گارانتی رسمی به بهای 268 هزار تومان فروخته می شود در لیست پرفروش ترین های اچ  تی سی قرار گرفته است.
صفحه نمایشTFT با قابلیت نمایش 655 هزار و 36 رنگ ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو  مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت  microSD از مشخصات فنی گوشی Touch Viva   اچ تی سی به شمار می آید.
 گوشی Touch 3G  نیز با قیمت فروش 383 هزار تومان توانسته مورد خریدوفروش اکثر مشتریان قرار گیرد.
صفحه نمایش لمسی TFT ، ارتقا حافظه اصلی توسط مموری کارت microSD TransFlash  و دوربین عکاسی و فیلمبرداری 15/3 مگاپیکسلی از ویژگی های اصلی گوشی Touch 3G به شمار می آید.
گوشی Touch HD نیز در این میان توانسته مورد خرید اکثر مشتریان قرار گیرد و بر همین اساس نیز در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
این گوشی که هم اکنون با قیمت 718 هزار تومان به فروش می رسد دارای صفحه نمایش لمسی TFT 3.8 اینچی ، ازتقا حافظه اصلی توسط حافظه جانبی microSD TransFlash  و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است.
 گوشی Diamond Touch اچی تی سی با قیمت 508 هزار تومان توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان قرار دارد از امکاناتی همچون سیستم عامل Microsoft Windows Mobile 6.1 Professional،  صفحه نمایش لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری  3.2 مگاپیکسل دارای فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم VGA، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش 655 هزار و 36 رنگ و حافظه داخلی 4 گیگابایت بهره می برد.
129/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا